Klacht Thuisbijamy.nl: Te lang moeten wachten op bestelde goederen

Klachtnummer
# 450087
Gebruiker
Leifheit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 10/05/2020 een Leifheit bestelling geplaatst die volgens de webshop op voorraad waren ,ik heb al 2 maal een mail gestuurd waar mijn bestelling blijft ,krijg een verhaal dat hun de goederen uit Duitsland halen en coronatijd.Dan moet je deze goederen niet aanbieden met op voorraad vind het erg misleidend!Ik heb zojuist een mail gestuurd om de bestelling te annuleren en mijn betaling van €51,99 terug te storten .Ik ben nu in afwachting van reactie van dhrW. Elings.

De oplossing

Graag mijn betaling terug storten zodat ik zelf de producten kan kopen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbijamy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbijamy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen