Klacht Thuiskapster Gooi: Thuiskapster komt niet opdagen, vermoeden discriminatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 493316
Gebruiker
Alias Eva
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Thuiskapster Linda kwam niet opdagen voor de afspraak. De avond tevoren had ik haar nog een email gestuurd. Na 3 kwartier wachten belde ik haar, kreeg de voicemail, die ik insprak om te vragen waar ze bleef. We hebben helemaal niets meer van haar vernomen. Volgens de reviews komt zij altijd haar afspraken na. Ik heb redenen om discriminatie te vermoeden en ik heb aangifte gedaan.

De oplossing

Wij willen sowieso geen kapster die discrimineert, maar excuses zouden gepast zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuiskapster Gooi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alias Eva
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als je discriminatie vermoedt, en thuiskapsterGooi reageert daar niet op, laat wekenlang niets meer van zich horen, geen verklaring, geen excuus... Dus: niet komen opdagen bij de eerste afspraak, zonder reden, dan denk ik dat mijn vermoeden klopte. Helaas zijn vooroordelen en discriminatie ingebakken in deze maatschappij, hoezeer we dat ook anders zouden wensen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Thuiskapster Gooi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen