Klacht Thuiskapster Gooi: Thuiskapster komt niet opdagen, vermoeden discriminatie

Alias Eva

Thuiskapster Linda kwam niet opdagen voor de afspraak. De avond tevoren had ik haar nog een email gestuurd. Na 3 kwartier wachten belde ik haar, kreeg de voicemail, die ik insprak om te vragen waar ze bleef. We hebben helemaal niets meer van haar vernomen. Volgens de reviews komt zij altijd haar afspraken na. Ik heb redenen om discriminatie te vermoeden en ik heb aangifte gedaan.

Wij willen sowieso geen kapster die discrimineert, maar excuses zouden gepast zijn.

Wij vinden dat Thuiskapster Gooi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Alias Eva
Als je discriminatie vermoedt, en thuiskapsterGooi reageert daar niet op, laat wekenlang niets meer van zich horen, geen verklaring, geen excuus... Dus: niet komen opdagen bij de eerste afspraak, zonder reden, dan denk ik dat mijn vermoeden klopte. Helaas zijn vooroordelen en discriminatie ingebakken in deze maatschappij, hoezeer we dat ook anders zouden wensen.

Ook een klacht indienen over Thuiskapster Gooi?