Opgelost door Thuistesters: foute beschrijving product op de site klant moet terug zenden betalen

lissajoosse

Op 15-05 bestelde ik twee thuistests ,ik zocht bij thuistesters op http://www.thuistesters.nl/gezondheidstesten
en klikte links onder met het blauwe blokje ervoor {dus niet het grijze gedeelte }bloedarmoede test en kwam op deze terecht:
ik dacht een volledige test te kopen er staat niet bij dat er apart een meter van het merk Kernel bij gekocht moet worden.
Ik klikte op "in winkelwagen"en kon dus niet wten dat de info foutief was.
Nu blijkt dat de strips er tweemaal op de site staan ieder met andere info erbij.Bij de klantenservice verwijst men mij naar de beschrijving via waar ik het NIET besteld heb en geeft men mij de schuld van de foutieve bestelling .Ik moet dus zelf maar zorgen dat het bij de winkel terug komt en draai op voor de verzendkosten.......

Het pakje bij klant door vervoerder op laten halen en zoals het hoort je fout toegeven.

Wij vinden dat Thuistesters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

lissajoosse
    Het bleek om een misverstand te gaan en na op nieuw overleg is het keurig opgelosd en naar tevredenheid opgelost.Thuistesters neemt de verzendkosten op zich en ik krijg netjes terug betaald.Had deze klacht daarom ook willen verwijderen maar is niet mogelijk.............

lissajoosse

Ook een klacht indienen over Thuistesters?