Klacht Thuistesters: Toegezegde geld niet retour gekregen

Klachtnummer
# 180227
Gebruiker
Suzanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks herhaaldelijk verzoek om het openstaande factuurbedragen van €130,- en E 32,50 te voldoen heb ik nog geen betaling van u mogen ontvangen. Van mijn bestelling #500034211 behoor ik E32,50 retour gekregen te hebben op 17 juli 2016. Dit is mij toegezegd door één van uw medewerkers wegens een niet-geleverd product. Het product kon niet geleverd worden omdat het niet op voorraad was.
Later heb ik in goed vertrouwen order #500034411 geplaatst en betaald. Ook deze kon niet geleverd worden en per mail werd mij medegedeeld dat ik het volledige bedrag van E130 retour zou krijgen op 29 juli 2016.
Dagelijks heb ik gebeld naar uw telefonisch contact nummer 085-303.29.68. Op mijn verschillende emails is ook sinds twee weken ook niet meer gereageerd.

De oplossing

Graag het genoemde bedrag via de normale weg aan mij te voldoen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuistesters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?