Klacht Thuistherapie: Niet reageren op klachten en berichten via de klachtenformulieren

Klachtnummer
# 8911
Gebruiker
Ad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 juli heb ik een bloeddrukmeter bij u besteld, met de status op voorraad.
21 juli bericht dat hij niet op voorraad was en later geleverd zou worden.
Omdat ik hem, in verband vervolgafspraken, snel nodig had heb ik per mail gevraagd de levertijd. Volgens Leads 2 Logic zou ik binnen een paar dagen antwoord zou krijgen. Toen ik na drie dagen geen antwoord had heb ik de order op woensdag 25 juli geannuleerd. Vandaag een mailtje gekregen dat de meter toch verstuurd is en morgen binnen komt.
Gebeld met Lead 2 Logic en gesproken met Laura (geen achternaam). Zij vond dat maar had moeten bellen toen ik via de mail niets hoorde, omdat er kennelijk bij hen iets was misgegaan. Ik vind dit het probleem verleggen naar de klant.
Zij vertelde dat ik de meter binnen 7 dagen kon retourneren en dat de verzendkosten voor mijn rekening komen.
Ik ben het daar niet mee eens, omdat ze het falen van de eigen infrastructuur bij de klant neerleggen.

De oplossing

Beter reageren op mails via de klachtenformulieren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuistherapie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuistherapie?