Klacht Thuiswinkel Waarborg: Thuiswinkel.org doet niets aan ersntige klachten over Vivara.nl

mcplough

Op 25-5-2016 besteld en betaald aan Vivara.nl. Op 27-5-2016 ontvangen. De verzending was goed en stevig verpakt ontvangen. PROBLEEM 1: 2 kruisbesplanten bevatten insecten/rupsen want de 2e dag al kaalgevreten. PROBLEEM 2: een bestelde Japanse wijnbes bleek een Loganbes te zijn. Probleem 3: een bestelde Taybes bleek de naam te dragen van "Rubus Loganobaccus Taybes" maar deze Latijnse naam kan helemaal niet omdat Loganobaccus en Taybes 2 soorten braamboos zijn. PROBLEEM 4: 1 veenbesplant doet het gewoon niet terwijl de 2e het goed doet. KLACHTEN ingediend maar ze hebben geen verstand van planten en blijven liegen. Vervolgens bij THUISWINKEL.ORG een klacht ingediend over aangesloten Vivara.nl, maar die doen ook helemaal niets = geen garantie-instituut en waardeloos voor klanten. PROBLEEM 5: Boskoopse Glorie druif doet het niet goed =beschimmelde bladeren

Alles terugsturen en EUR 111,15 aan mij terugstorten.
Als 2e beste oplossing zou zijn alsnog leveren wat ik besteld heb = Japanse wijnbes, Veenbes, Kruisbes, enz.

Wij vinden dat Thuiswinkel Waarborg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

mcplough
    Thuiswinkel.org is voor klanten een waardeloze organisatie. Ze doen niets, willen niets doen en zijn er voor de show.
    Als u dit logo ziet staan reken dan als klant nergens op! Voor mij is dit logo een negatief signaal om ergens iets te kopen.

mcplough

Ook een klacht indienen over ?