Klacht Thuiswinkel.org: Wat heb ik aan deze waarborg

Bokm

via Iphoneoutlet een telefoon besteld. nu is er voor dit bedrijf faillissement aangevraagd en kun je op de site van THUISWINKELWAARBORG een klacht indienen. dit ook netjes gedaan, waarop je vervolgens een mail retour ontvangt van THUISWINKEL.ORG dat er voor iphoneoutlet failliesement is aangevraagd (ja dat had ik al gezien) en dat als je via creditcard of paypal hebt betaald je via die weg geld terug kunt krijgen.

maar waar staat WAARBORGin de naam THUISWINKELWAARBORGt dan voor... ja juist HELEMAAL NIETS... je hebt er niets aan en je kunt er ook niets mee.
behalve een klacht indienen.

WELLICHT IS HET BETER OM DE NAAM AAN TE PASSEN AAN THUISWINKELKLACHTENSITE.NL het logo suggereert dat dit een waarborg is dat als je bij een bedrijf besteld wat hierbij is aangesloten en er is iets mis, dat zij voor jou in de bres springen / klachten afhandelen / of misschien wel geld vergoeden.. NIETS VAN DIT ALLES.. het is een logo... meer niet..

ik wens een vergoeding voor het misleiden van mij als consument. en hoor graag hoe thuiswinkelwaarborg dit wil oplossen.

Wij vinden dat Thuiswinkel.org hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thuiswinkel.org?