Klacht thuiszorg: De thuiszorg weigert mijn moeder te helpen

kruimeltje

Ik ben zeer ontevreden over de thuiszorg. De toon en gedrag bevalt me voor geen meter. Mijn moeder heeft een huis met 3 slaapkamers. Dan komen ze ermee aan dat ze op een dag de helft van de begane grond moet gaan stofzuigen. En de volgende dag de andere helft doen. Dat werkt niet! Ze hebben tegen haar gezegd dat de buren bijvoorbeeld haar clip moeten verplaatsen zodat het wordt leeggemaakt de volgende dag. Ze willen dat mijn moeder haar buren vraagt of ze haar huishouden willen doen. Dit gaat mij veel te ver. Verder willen ze dat ik en mijn zusje haar helpen in het huishouden. Uhmmm, mijn zusje is een fulltime studente. Ze doet hbo rechten. Ze heeft een eigen huis en daarnaast. . Ze is getrouwd. Ik heb mijn eigen huis. Ik heb een baan. Ik kan niet en mijn eigen huis schoonmaken en dan nog die van mijn moeder. Schrik! Mijn moeder heeft zware hernia. Een kraakbeen onder in haar rug is helemaal weg. Dus 2 wervels wrijven op elkaar. De andere kraakbeen is enorm afgebrokkeld en de vraag

Ik wil dat de thuiszorg mijn moeder helpt. 1x per week minimaal! jullie taak als de thuiszorg is om mensen te helpen in het huishouden die het niet aankunnen. Doe dan war jullie voor zijn opgericht! en als jullie mensen zoals mijn moeder weigeren te helpen, dan doen jullie niet waar jullie voor zijn.

Wij vinden dat thuiszorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over thuiszorg?