Klacht Thuiszorgwinkel.nl: wil kosten niet terug betalen.

Klachtnummer
# 139148
Gebruiker
ap
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op Uw site staat een draaikussen.
Dit kussen werkt niet bij de volkswagen up.
de stoel heeft 2 verhoogde zijkanten in het midden een verdiept gedeelte.
De brede zijkanten zorgen er voor dat de schijf niet draait als hij op het verdiepte midden gedeelte ligt.
Graag een antwoordnummer om de schijf te retourneren gezien bovenstaande omissie.

Omdat U geen antwoordnummer heeft ben ik gedwongen 6.95 te betalen.
Op Uw site staat niet vermeld niet geschikt voor zittingen met verhoogde zijkanten,
Door het ontbreken van deze info ben ik op het verkeerde been gezet. Alvorens verdere staoppen te ondernemen verzoek ik U dan ook de 6.95 omgaand te storten op mijn rekening
U weigert en schrijft
Dit beleid is ondertussen al meerdere keren met u besproken.
Als u het er niet mee eens bent kunt u contact opnemen met iemand van de geschillencommissie van webwinkelkeur. Dit is een onpartijdige commissie die uitspraak doet over geschillen.

Gewenste oplossing

retourkosten terugbetalen. ad 6.95.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuiszorgwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuiszorgwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen