Klacht Thunderalley: Levensgevaarlijke auto gekocht bij garage

Eugenie89

Wij hebben eind december 2016 een Dodge RAM 1500 gekocht bij ThunderAlley in Zevenbergen. Nadat we 3 weken moesten wachten om de auto op te halen bleek deze na 1 dag al een gigantisch olielek te hebben. De dag erna teruggebracht en het heeft nog een paar dagen geduurd om deze te laten maken door de garage die samenwerkte met ThunderAlley en ook hun APK-keuringen liet doen. Dit zou opgelost zijn met een korte oliepeilstok. Na de auto terug ontvangen te hebben vloog 5 dagen later de motorkap op de autosnelweg omhoog, dwars door de voorruit heen. Rijdende op de linkerbaan met 130 km/uur leverde dit een levensgevaarlijke situatie op. Volgens ThunderAlley was de motorkap gewoon niet goed dicht gemaakt. Echter is overduidelijk dat de beveiling van de motorkap compleet doorgeroest was. Nu naar weer 6 weken valt op een afrit de cardanas naar beneden. De auto is op heden nog steeds niet bruikbaar. Nog niet te spreken over de kilometerteller die het al 3 weken niet doet en alle andere ''kleinere'' effecten. Echter zijn dit nu al 3 grote ongelukken op 2 maanden tijd (gekocht op 23-12-16). De autogarage noemt ons ongeloofwaardig, klaar om naar de psychiater te gaan. Wij hebben mails gestuurd, gebeld, zijn 3x toe terug gegaan naar de garage, hebben een brief aangetekend naar hem gestuurd. Andre van ThunderAlley meent door een nieuwe APK op de 22ste december en het 'maken' van de oliepeilstok zijn plichten als garage te hebben gedaan. Hij wil niet meewerken, reageert nergens op, noemt ons ongeloofwaardig door al deze voorvallen. Heeft ons mondeling 3 maanden garantie gegeven want dit deed hij eigenlijk niet. De auto verkeerd in zo'n levensgevaarlijke staat dat het afwachten is tot het volgend mankement. Gezien de andere 3 gevallen ook op de autosnelweg zijn gebeurd is het de vraag of er geen ongeluk gebeurd. Ook omdat de auto recent APK gekeurd is geworden terwijl de weerhaak van de motorkap daarvoor niet compleet beroest mag zijn, klopt hier iets niet.

Geld terug en auto terug

Wij vinden dat Thunderalley hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thunderalley?