Klacht Thunissen Groep: slechte service en communicatie

Klachtnummer
# 290587
Gebruiker
Eerlijk zaken doen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij ons is een rioollek geconstateerd. De firma thunissen heeft dit getracht te repareren. Er is nog steeds een rioolgeur. Ik zou terug gebeld worden maar dit is tot op heden niet gebeurd. Ze werken samen met Mainplus maar deze mensen zijn ook niet bereid in actie te komen.Al met al bijna 1.5 maanden bezig om dit euvel te verhelpen. Slechte ervaringen met dit bedrijf

De oplossing

Vandaag een oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thunissen Groep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thunissen Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen