Klacht Thyssenkrupp: 3x gebeld, niet gekomen en konden zogenaamd de gegevens niet meer vonden

Klachtnummer
# 431641
Gebruiker
JB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds vrijdag heeft mijn moeder van 86 de traplift nodig. Deze was geïnstalleerd voor mijn vader, die helaas 3 jaar geleden is overleden. Natuurlijk daarna het servicecontract op advies van monteur opgezegd. Al 3x gebeld, elke keer zouden ze komen, maar niet verschenen. Vanwege coronavirus wil ik erbij zijn. Ik werk in de zorg en heb gisteren vrij genomen.

De oplossing

Zo snel mogelijk een afspraak, rekening houdend met mijn werktijden. Of de monteurs werken met handschoenen en mondkapjes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thyssenkrupp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thyssenkrupp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen