Klacht Thyssenkrupp: Een nota van € 1600 voor een verplichte anderhalfjaarlijkse keuring.

Klachtnummer
# 330563
Gebruiker
H.T.J. Roelofs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb, namens het bestuur van een kleine VvE, een Bezwaarschrift verzonden naar Thyssen Krupp.
Ik wordt afgescheept met technische kreten waar ik geen verstand van heb.
Mijn klacht wordt afgedaan met: was toch wel gebeurd. Door fouten van monteur 'valt de lift in storing'. Dit gebeurde tijdens de verplichte anderhalfjaarlijkse keuring. Zekeringen vallen uit en er moet door Enexis een nieuwe hoofdzekering geplaatst worden. Het geheel duurt anderhalve dag en er wordt een groot aantal werkuren in rekening gebracht. Daar hebben we bezwaar tegen aangetekend.
De reactie van Thyssen Krupp kan ik niet verzenden

De oplossing

Ik wil de door Thyssen Krupp opgegeven argumenten beoordeeld zien door een liftdeskundige.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thyssenkrupp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thyssenkrupp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen