Opgelost door Thyssenkrupp: Komt afspraken niet na en reageert niet

J. Gijsman

Weigert te reageren op klachten. De arrogantie ten top.

Woensdag, Mei 29, 2019 22:04
Jullie maken afspraken, die jullie telkens verzetten, om maanden later opnieuw af te spreken en op de desbetreffende (schriftelijk bevestigde) dag komt er niemand opdagen. Dat is nu al voor het 4e jaar op rij dat afspraken verzet worden. Ik ben speciaal voor de afspraak van heden (29 mei 2019, tussen 14:00 en 16:00) vanuit mijn vakantieverblijf teruggekomen. Ik verwacht het volgende van jullie, omdat ik bijzonder kwaad ben: Een definitieve (niet meer wijzigende) afspraak maken en mijn kilometers te vergoeden: 260 km tegen € 0,19/ckm = € 49,40.
ANTWOORD THYSSENKRUPP:
Ten eerste mijn excuses voor dat de onderhoudsafspraak niet lopen is volgens de gemaakte afspraak, echter de monteur is ziek geworden en ik heb om 10.37 uur gebeld op telefoonnummer 046-4398495 om de afspraak voor onderhoud te annuleren en eventueel direct met u een nieuwe afspraak te maken.
Kunt u mij aangeven wat voor u gemakkelijk betreffende een nieuwe afspraak voor het uit te voeren onderhoud zodat ik de planning hierop voor u kan aanpassen.
MIJN REACTIE:
dank voor uw antwoord. U gaat echter totaal niet in op het feit dat ik kosten voor niets heb gemaakt om van mijn vakantieadres naar Geleen terug te komen. Het lijkt mij ook logisch dat ik om 10:37 nog niet thuis was en derhalve in het ongewisse was over het feit dat de monteur ziek was.
Kennelijk was het toen erg moeilijk om mij een e-mail te sturen, dan had ik het wel ter kennis kunnen nemen.
Zoals u begrijpt ben ik zeer boos over en ik verwacht een dergelijke handelswijze niet van uw bedrijf.
Ik wil graag een bevredigende oplossing voor de door mij gemaakte extra en onnodige kosten.
In afwachting van uw bericht (s.v.p. niet per telefoon, maar via e-mail (en bankoverschrijving).
ANTWOORD THYSSENKRUPP:
Ik ben niet gemachtigd om enige toezegging te doen in deze en zal dit voorleggen bij mijn leidinggevende servicemanager de heer R.
De heer R. is tot 18 juni op vakantie daardoor zal u een antwoord na deze datum ontvangen.
MIJN REACTIE:
Volgens mij is het al ruim over de datum van 18 juni en heb ik nog steeds geen antwoord en geldoverboeking van de heer R. ontvangen. Zou u hem wíllen vragen om nu eindelijk eens actie te ondernemen?

Excuses en betaling van de door mij onnodig gemaakte kosten. Bovendien minder arrogantie en betere service naar klanten.

Wij vinden dat Thyssenkrupp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

J. Gijsman
De juiste reactie op mijn klacht en de vergoeding betaald. Bedankt ThyssenKrupp

Ook een klacht indienen over Thyssenkrupp?