Klacht Thyssenkrupp: Monteur weigerde te komenin weekend.

M.Bax

Ik heb een lift voor mijn gehandicapte dochter in huis . Maar omdat zij ergens anders ging wonen het abonnement opgezegd.Men vertelde mij dat als er dan wat met de lift zou gebeuren de kosten voor eigen rekening waren en ik heb daar mee ingestemd.Maar wat nog nooit is gebeurd gebeurde wel .Lift kapot . Ik in het weekend een monteur van dit berdrijf gebeld maar deze weigerde te komen . Ik had nl. geen abonnement meer en kon dit alleen in kantoortijd schriftelijk afsluiten . Smeken of zeggen dat ik gelijk alles zou betalen hielp niet De monteur zei "dan moet uw dochter maar op de bank slapen .Ik heb 12 jaar een onderhoudsabonnement bij deze firma gehad e deze zijn best prijzig. Maar wat dit dan voor service is naar een klant toe en nu moet ik op hangende pootjes terug want je bent toch afhankelijk ook na zo te zijn behandeld!!!!!!

Een groot excuus !!!! Ik vind als je een dienstverlenend bedrijf bent en er is een monteur aanwezig wel of geen abonnement je de klant toch uit zo'n benarde situatie helpt. Nu hebben twee buurmannen mijn dochter op en neer moeten sjouwen dit weekend en ze is nogal fors dus ook niet geheel ongevaarlijk.Ik ben zo verdrietig en boos...Kijk mijn badkamer alles is boven en dan zo'n uitspraak schandalig . Ik moet nu voor een dag in de week weer zo'n duur abonnement afsluiten en daar baal ik van . Zij hebben wat dat betreft een grote positie en wat schappelijkheid naar mijn kant toe kan na deze situatie echt geen kwaad . !!!!!!!

Wij vinden dat Thyssenkrupp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thyssenkrupp?