Klacht Thyssenkrupp: Niet nakomen van hun verplichting

Klachtnummer
# 268851
Gebruiker
J. Gijsman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een onderhoudscontract, dat bijna € 300 per jaar kost, met de clausule dat we 24/7 worden geholpen. Heden, 28-7-2017 hebben we een storing gemeld. Mijn vrouw, die volledig afhankelijk is van de traplift, zit op de 1e verdieping en de lift is kapot. Toegezegd werd, dat er vandaag nog een monteur zou komen. Het is nu 9:40 en we hebben nog niemand gezien. Dit betekent dus dat mijn vrouw minimaal tot maandag verplicht op de 1e verdieping moet blijven. Ik vind dit een asociale manier van handelen bij Thyssenkrupp. Het hele weekend is zij door Thyssenkrupp dus veroordeeld tot een isolement op de slaapkamer. Wanneer lossen zij dit op?????

De oplossing

Onmiddelijke service, waar wij recht op hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thyssenkrupp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thyssenkrupp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen