Klacht Thyssenkrupp: ThyssenKrupp komt alweer zijn afspraken niet na

Klachtnummer
# 368331
Gebruiker
J. Gijsman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zij maken afspraken, die ze telkens verzetten, om maanden later opnieuw af te spreken en op de desbetreffende (schriftelijk bevestigde) dag komt er niemand opdagen. Dat is nu al voor het 4e jaar op rij dat afspraken verzet worden. Ik ben speciaal voor de afspraak van heden (29 mei 2019, tussen 14:00 en 16:00) vanuit mijn vakantieverblijf teruggekomen.

De oplossing

Een definitieve (niet meer wijzigende) afspraak maken en mijn kilometers te vergoeden: 260 km tegen € 0,19/ckm = € 49,40.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thyssenkrupp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thyssenkrupp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen