Klacht Ticketloket.com: Geen geld terug gekregen

Anoniem

Ik heb in januari twee tickets gekocht voor een Pearl Jam concert op 27 juni bij ticketloket.com. Een paar dagen voor het concert kreeg ik bericht dat de bestelde tickets niet beschikbaar waren en boden zij mij de keuze aan om of andere tickets te nemen of de bestelling te annuleren en het geld terug te krijgen. Ik koos voor het laatste. Ik heb hier van een bevestiging gekregen via de mail (ticketloket.com communiceerd alleen via email) maar vervolgens is het geld nooit gestort. De eerste keer dat ik vroeg of ik het geld nog zou krijgen lieten ze mij weten dat ze het binnen 30 dagen zouden sturen. Nu ben ik meerdere weken en emails verder, maar ik krijg geen reactie meer en ook het geld heb ik nog niet gehad.

De enige oplossing voor mij is dat ik mijn geld gewoon terug krijg zoals zij mij vertelden.

Wij vinden dat Ticketloket.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ticketloket.com?