Klacht Ticketloket.com: geen kaartjes van golplay gekregen

Klachtnummer
# 12551
Gebruiker
M.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in december 2011 2 kaartjes besteld via ticketloket.com betaling via i deal, bericht gekregen uiterlijk 1 week van tevoren de kaartjes zouden verstuurd worden. 2 weken van tevoren nog een mailtje gekregen of de gegevens nog goed waren. en toen 1 week van te voren een mailtje dat de kaartjes niet bij hun binnen waren gekomen. en dat het geld binnen 30 dagen gestort zou worden op onze rekening. nog niets ontvangen op dit moment.

De oplossing

geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketloket.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketloket.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen