Klacht Ticketloket.com: geen restitutie verzendkosten ontvangen

Klachtnummer
# 29039
Gebruiker
trainman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 1-12-2011 twee concerttickets besteld (en gelukkig ook ontvangen). Ik heb gekozen voor aangetekend versturen, en hiervoor ook betaald. De tickets zijn echter digitaal geleverd, en ik ben nu al ruim één jaar bezig om de te veel betaalde verzendkosten retour te ontvangen. De reactie's die ik ontvangen heb zijn: "de status zal uitgezocht worden", "het bestelnummer ontbreekt" en "het mailadres komt niet overeen met dat van de bestelling". Ook ontving ik mail dat men mij zowel per mail als per post de status zou hebben gestuurd. U raad het wellicht al: dit heb ik op geen enkele wijze ontvangen. In één jaar tijd al 28 mails over en weer, zonder resultaat.

De oplossing

Ik wil graag mijn teveel betaalde geld retour! Het bedrag is € 9,00 maar het gaat mij om het principe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketloket.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketloket.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen