Klacht Ticketloket.com: Geen tickets Symphonica In Rosso Doe Maar

B Masselink

Hoe groot was mijn vreugde. Na 30 jaar zou een jeugddroom in vervulling gaan. Eindelijk naar een concert van Doe Maar samen met mijn zus. Als kind was ik te jong en kregen wij natuurlijk geen toestemming om een concert bij te wonen. Nu was het eindelijk zo ver.Op 14 mei werden twee kaarten besteld. Mooie veldplaatsen, zodat we de sfeer goed mee zouden krijgen. De tickets werden keurig betaald. Nu, een week voor de grote dag blijkt dat er geen tickets voor ons zijn. Dit kregen wij per mail te horen. Ook had Ticketloket te weinig tijd om nog te bemiddelen voor andere tickets. Hoe kunnen wij dan nog aan tickets komen als u al niet genoeg tijd heeft om tickets voor ons te vinden? Mijn zus en ik gaan nooit naar concerten, maar dit wilden wij niet missen!!!! Helaas gaat een jeugddroom dus toch niet in vervulling doordat wij niet tijdig zijn ingelicht. Wij hadden echter wel tijdig geboekt en betaald! Wij hopen dat u toch nog iets voor ons kunt betekenen
Groet, P Mennink en B Masselink

Wij vinden dat Ticketloket.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ticketloket.com?