Klacht Ticketloket.com: kaartjes besteld, betaald,nooit ontvangen

Klachtnummer
# 61645
Gebruiker
P.M.G. van Delft
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De kaartjes voor het concert 'in Rosso' 2013 nooit gekregen.
Heb een aantal malen bericht gehad dat het geld terug gestort zou worden, maar heb nooit meer iets ontvangen! ook op onze mails geen antwoord gekregen.
Jammer: € 153 !!!

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketloket.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketloket.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen