Klacht Ticketloket.com: Wil mijn geld terug van niet geleverd concert kaartje Peal-jam.

Anoniem

Al maanden wacht ik op mijn geld van het niet geleverde concert kaartje van Peal-Jam, mijn favoriete band.
4 dagen voor het concert kreeg ik een mail van Ticketloket dat het concert kaartje niet leverbaar was (kan gebeuren)en kon de keus maken , of een ander kaartje of mijn geld terug. Ik heb de keus gemaakt om mijn geld terug te laten storten op mijn rekening maar tot aan de dag van vandaag nog steeds niet MIJN GELD terug gekregen. Na herhaaldelijke mails gestuurd te hebben naar Ticketloket nog steeds niets ontvangen op mijn rekening alleen maar flauwe standaard mail met continu dezelfde onzin. Heb niet het idee dat Ticketloket MIJN GELD nog gaat terug betalen. OPLICHTING noem ik dat. Ga ook zeker niemand adviseren om concertkaarten te bestellen bij Ticketloket. Graag wil ik zo snel mogelijk mijn geld terug wat zeker niet toekomt aan Ticketloket. Oplichters zijn het! Ga net zo lang door tot ik MIJN GELD heb teruggekregen van deze oplichters, Ticketloket genaamt.

direct MIJN geld terug

Wij vinden dat Ticketloket.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ticketloket.com?