Klacht Ticketmaster: Belachelijk slechte zitplek

Klachtnummer
# 164487
Gebruiker
Kevin Kuik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb bij jullie een 1e rang kaartje van in totaal 85 euro gekocht. Van dit geld ga je toch wel vanuit dat je degelijke stoelen toegewezen krijgt!! Maar Helaas niet!!! Ik zat helemaal achter aan de zaal op een van de achterste rijen, op de bovenste verdieping. Met als conclusie dat ik HEEL slecht kon zien wat er precies gebeurde. Hoe kan het zijn dat vrienden van mij dezelfde rang heeft gekocht, maar veel maar dan ook VEEL betere plekken heeft gekregen dan ik, en ook nog VEEL minder geld kwijt zijn geweest
Ik ben hierdoor ook woedend dat ik op zo' n belachelijke plek wordt gezet waar je niet eens de mensen kan herkennen. Waarom koop ik dan überhaupt nog zo'n duur kaartje? Tevens vind ik het belachelijk dat ik pas 2 weken van tevoren mijn kaartjes binnen krijg, terwijl mijn vrienden ze meteen al hadden!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen