Klacht Ticketmaster: concert afgelast

Mian

ik had kaartjes gekocht voor een concert van Atif Aslam op 15 mei 2016, maar die concert was afgelast. en dat bedrijf had niet van tevoren gemeld over de afgelaste concert. wij waren helemaal vanuit Den Helder naar Den Haag gereisd, en kregen daar pas te horen dat die concert was afgelast. sinds toen probeerde ik contact op te nemen met Primera, want daar had ik mijn kaartjes gekocht, maar door hun werd gezegd dat wij rechtstreeks contact op moesten nemen met ticketmaster. dus probeerde ik contact op te nemen met ticketmaster, ik had hun e-mails verstuurd en ik had ze ook proberen te bellen maar er werd alleen een bandje gedraaid en die telefoongesprek kost 90 cent per minuut, en ik had hun 10 minuten aan de lijn en ik hoorde een muziekje en er werd na 10 minuten nog niet opgenomen. en op de website staat dat je naar hun antwoordnummer de originele kaartjes moet opsturen met je IBAN nummer, maar er is geen garantie dat ik ook echt mijn geld terug krijg. ik snap niet wat ik moet doen.

ik zou graag mijn geld terug willen, via de winkel Primera waar ik mijn kaartjes had gekocht.

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?