Klacht Ticketmaster: Concert is afgelast en geld niet terug

Klachtnummer
# 348291
Gebruiker
Shohus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 oktober 2018 kaartjes aangeschaft voor het concert. Op 24 oktober 2018 een mail ontvangen dat het concert is afgelast en het betaalde bedrag binnen 10 werkdagen wordt teruggestort. Na 10 werkdagen contact opgenomen met Eventim. Via een medewerker te horen gekregen dat de betaling is vertraagd. Vervolgens een mail ontvangen waarin staat aangegeven dat de terugbetaling vertraagd is tot uiterlijk eind januari 2019.

Vandaag 4 februari 2019 en mijn geld nog niet terug.

Ik vind het allereerst belachelijk dat het zolang duurt voordat het bedrag terugbetaald kan worden. Ik vind de service uitermate slecht en niet tijdig terugbetalen is een vorm van oplichten. Ik moet continu achter de feiten aanlopen en Eventim hierover geen bericht stuurt over.
– late terugbetaling
– geen informatie over vertraging
– telefonisch bellen voor €0,60 pm om informatie te krijgen

De oplossing

- Geld terug binnen 5 dagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?