Klacht Ticketmaster: Evenement verplaatst geen keuze tot directe terugbetaling

Klachtnummer
# 444536
Gebruiker
ConsumentS
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik word als consument verplicht gezien corona mijn festivalticket voor down the rabbit hole (verplaatst met een jaar naar 3 Juli 2021) te behouden en al dan pas een terugbetaling aan te kunnen vragen. Hier ben ik het niet mee eens en dit gaat tegen mijn rechten in. Ik zou nu een terugbetaling willen aanvragen en niet pas over 1 jaar.

Gewenste oplossing

Keuzevrijheid mbt directe geldterugga ve bij verplaatsing evenement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen