Klacht Ticketmaster: Geld op foutieve rekening gestort en weigeren nu dit terug te betalen

R-Lupo

Ik heb tickets gekocht voor het evenement Rebelion - The First Dose.
Dit werd afgelast en hier werd de mogelijkheid gegeven om je geld terug te krijgen, waarop ik ben ingegaan.

Ze hebben het geld, volgens hun, automatisch teruggestort naar de rekening waar het van kwam. Dit is echter niet het geval. Ticketmaster heeft het geld overgemaakt naar een rekening die mij totaal onbekend is. Zie betaalbewijs van mijn transactie naar Ticketmaster én die van Ticketmaster (naar de foutieve rekening) in bijlage.

U kan duidelijk zien dat het rekeningnummer waarmee het is betaald, verschilt van het rekeningnummer waarnaar het teruggestort werd. Bovendien is de rekening van mij, waarmee ik destijds betaald had, reeds opgeheven en zouden ze het bedrag terug op hun rekening moeten hebben, indien ze het effectief op die rekening overgemaakt zouden hebben, wat dus niet is gebeurd.

Ik heb hierover reeds herhaaldelijk contact gehad met Ticketmaster, maar sinds ik het overduidelijk bewijs van mijn overschrijving naar hen doorgestuurd had, krijg ik geen enkel antwoord meer op mijn mails. Ik word nu dus compleet genegeerd. En dat na al de moeite die ik heb gedaan om te bewijzen dat zij in de fout zijn. Ik kreeg altijd reactie (niet altijd even behulpzaam), maar nu ik effectief heb bewezen dat de fout bij Ticketmaster ligt, krijg ik geen enkele vorm van reactie meer. Ik vind het spijtig dat het op deze manier verder moet.

Ik wil gewoon dat ze het geld aan mij terugbetalen, aangezien ze het aan de foutieve persoon/rekening hebben uitbetaald. Dit moet op mijn nieuwe rekening namelijk: BE24 7360 7445 4638. Als ze het op mijn oude rekening gaan terugstorten, dan krijgen ze dit binnen de 2 weken teruggestort van de bank met de melding 'rekeningnummer opgeheven'. Daarom dus heel belangrijk dat ze het op mijn nieuw nummer overmaken.

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?