Klacht Ticketmaster: Kaarten voor Pearl Jam besteld, betaald, niet ontvangen.

Klachtnummer
# 46124
Gebruiker
Thomas Akveld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 20 december op de website van Ticketmaster twee kaarten besteld voor Pearl Jam. Vanwege melding over storing bij ING betaald met ABN AMRO. Betaling voltooid, geld afgeschreven, kaarten nooit ontvangen. In eerste instantie geen reactie op (3) mails. Uiteindelijk enkel het bericht dat geld teruggestort zou worden vanwege storing bij ING waaraan zij niks konden doen. Ik heb NOOIT met ING betaald vanwege deze storing. Fout ligt dan ook bij website Ticketmaster, niet bij IDeal. Moeten verplichting nakomen en kaartjes leveren.

Gewenste oplossing

De bestelde en betaalde kaarten krijgen. Dat is wat er is overeengekomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen