Klacht Ticketmaster: Kaarten voor Pearl Jam besteld, betaald, niet ontvangen.

Klachtnummer
# 46124
Gebruiker
Thomas Akveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 december op de website van Ticketmaster twee kaarten besteld voor Pearl Jam. Vanwege melding over storing bij ING betaald met ABN AMRO. Betaling voltooid, geld afgeschreven, kaarten nooit ontvangen. In eerste instantie geen reactie op (3) mails. Uiteindelijk enkel het bericht dat geld teruggestort zou worden vanwege storing bij ING waaraan zij niks konden doen. Ik heb NOOIT met ING betaald vanwege deze storing. Fout ligt dan ook bij website Ticketmaster, niet bij IDeal. Moeten verplichting nakomen en kaartjes leveren.

De oplossing

De bestelde en betaalde kaarten krijgen. Dat is wat er is overeengekomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties