Klacht Ticketmaster: niet gekregen trein kaart

Klachtnummer
# 344555
Gebruiker
poloamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een trein kaartje via ticketmaster gekocht op 20 december 2018 voor het concert van snow patrool 14 januari 2019. ik heb twee mailtje van ze gekregen één op te bevestigen en één met het bijgevoegde e-ticket. Net voor dat ik naar het concert moest gaan heb ik de kaartjes uitgeprint en tot mijn verbazing was het e-ticket geen trein kaart maar weer een bevestiging. Ik moest op dat moment weg naar het concert, te laat om te regelen. ik heb ze later gebeld en er werd verteld dat ik een code had moeten ontvangen om te verzilveren. Heb ik niet geregen ook niet in junk mail of in mijn weggegooide mail. Dat is jammer maar krijg ik mijn geld niet terug helaas omdat hun zeggen dat het wel verstuurt is.

De oplossing

mijn 18 euro terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen