Opgelost door Ticketmaster: Nog steeds geen teld terug ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 475461
Gebruiker
T.P. van der Veen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na annulering van het evenement Blue Man Group (23 mei 2020) nog steeds geen geld ontvangen. Ticketmaster heeft beloofd om het bedrag binnen drie maanden terug te storten. Tot op heden (01-09-2020) nog niets ontvangen.

De oplossing

Volledige terugstorten van bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.P. van der Veen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is uiteindelijk gestort via Klarna. Jammer dat ticketmaster heel laat reageert. Diverse verzoeken voor meer informatie gedaan. Klarna is ook niet helemaal zuiver. geld was al 15 augustus al in hun bezit. Na gechat te hebben op 15 september is het geld wel 16 september gestort. (belachelijk dat je moet betalen om te chatten)
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen