Klacht Ticketmaster: Onjuiste tijd vermeld op tickets

Wendy

Op 22 Dec-2015 stond ik met mijn zoon Richello Salm bij HMH voor het kerstconcert van Kinderen voor Kinderen, ik was er om 16.50 maar helaas was de show al bijna afgelopen omdat de show om 16.00 begon! Mijn zoon over zijn toeren want op de tickets stond 17.00. Wij mochten 23 Dec-2015 terug komen en organisatie zouden mooie kaarten regelen. Dus 23 Dec-2015 kwamen wij terug , kregen wij kaarten voor Rij 9 terwijl ik Rij 2 had! Mijn zoon Richello Salm heft eerste half uur van de show gehuild omdat hij het niet meer begreep!! Reactie van Ticket master : "Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat je te laat bij het evenement bent gekomen. Wij hebben alle klanten geinformeert tot 2 keer toe. De mail kan wellicht in je spambox terecht zijn gekomen . Mijn reactie: "Mail kan niet in mijn spam box terecht zijn gekomen want krijg ook info mail van hun ! Voor hun is zaak gesloten. Vind het zeer teleurstellend voor zo'n organisatie , niet eens voor mij maar voor kinderen.

Compensatie

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?