Klacht Ticketmaster: Onmogelijk om tickets te kopen

Niels

De manier waar op de tickets voor adele verkocht worden slaan helemaal nergens op. Ik ben op Curacao een moet om 4 uur snacht's opstaan om in te loggen. Ik heb op 2 verschillende dagen proberen kaarten te krijgen maar je staat meer dan een uur in de wachtrij en dan i alles al uitverkocht. Waarom kom je er niet doorheen? Maar 1 minuut na dat het uitverkocht is verkopen andere commerciele bedrijven tientallen tickets en zeker 100 tickets door consumenten allemaal voor meer dan het dubbele van de originele prijs. Het zijn gewoon oplichters en de consument wordt de dupe van de tussenhandel. Waarom kunnen de tickets niet gewoon op naam verkocht worden? Dan houdt de tussenhandel meteen op.

Pas de methode van verkoop aan. Of verkoop het fysiek of in delen. Verkoop het niet aan andere bedrijven, verkoop de tickets opnaam!

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?