Klacht Ticketmaster: Onterecht Geld afgeschreven na niet bijwonen evenement

Klachtnummer
# 593567
Gebruiker
Caitlindidi
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 25 april is er 28,75 afgeschreven voor een evenement waar ik niet ben heen geweest. Een evenement van de Melkweg via ticketmaster betaald.

Op 22 april heb ik een paar keer tickets geprobeerd te kopen via sofort op de dag zelf, maar toen lukte het niet. En werd de betaling geannuleerd, dit stond ook op de site.

Nu is er toch geld afgeschreven terwijl ik niet naar het evenement ben geweest en ook nooit tickets heb ontvangen natuurlijk.
Na contact te hebben gehad met ticketmaster, word er heel simpel gezegd we kunnen niks doen en het geld is niet bij ons.
Ik heb ook contact gehad met ayden en die verwijst me terug naar ticketmaster en naar mijn bank.
Verder heb ik contact gehad met mijn bank die het niet kan terug vorderen omdat het een digitale betaling is en Ticketmaster moet dit dus doen. Mijn bank raadde mij al aan om aangifte te doen.

Ik vind dit echt enorm klantonvriendelijkheid en geen service. Ik heb geen tickets ontvangen, op mijn rekening staat duidelijk dat het geld naar ticketmaster is. Maar hun kunnen niks doen? Want het is niet hun rekening nummer? Waarom bestel je dan tickets via hun site? En aangezien ik niet geweest ben en nooit tickets heb ontvangen wat Ticketmaster ook kan zien in mijn account.

Graag ontvang ik het geld z.s.m. Terug.

Mvg,

Caitlin Agbemabiese

Gewenste oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen