Klacht Ticketmaster: Ticketmaster/Seatwave

Klachtnummer
# 130040
Gebruiker
Andy1708
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gisteren was de voorverkoop van Muse in ZiggoDome. Net als vele anderen zat ik bijtijds klaar om kaarten te bemachtigen. Toen ik eindelijk door de wachtrij was kon ik via het normale kanaal geen kaarten meer kopen en werden alleen nog maar kaarten aangeboden via hun externe partner Seatwave. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk? Ik praat niet over een week of twee na aanvang van de verkoop maar binnen 3 kwartier! Je koopt dus kaarten en bied ze per kerende post aan op Seatwave. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Ticketmaster hier een extra verkoopkanaal heeft ontdekt waar ze extra aan verdienen.

Gewenste oplossing

Graag uitleg hoe het mogelijk is dat binnen het half uur een groot deel van de verkochte kaarten op de zwarte markt terechtkomt met medewerking van Ticketmaster.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Andy1708
    Datum
    Ik heb even de historie van Ticketmaster bekeken op deze site en ik vrees dat ik, net als alle andere klagers, geen reactie ga ontvangen van dit prachtige bedrijf. Dan heb je klantvriendelijkheid werkelijk hoog in het vaandel staan!

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen