Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ticketmaster: Ticketmaster/Seatwave
Details
Klacht
Gisteren was de voorverkoop van Muse in ZiggoDome. Net als vele anderen zat ik bijtijds klaar om kaarten te bemachtigen. Toen ik eindelijk door de wachtrij was kon ik via het normale kanaal geen kaarten meer kopen en werden alleen nog maar kaarten aangeboden via hun externe partner Seatwave. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk? Ik praat niet over een week of twee na aanvang van de verkoop maar binnen 3 kwartier! Je koopt dus kaarten en bied ze per kerende post aan op Seatwave. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Ticketmaster hier een extra verkoopkanaal heeft ontdekt waar ze extra aan verdienen.Gewenste oplossing
Graag uitleg hoe het mogelijk is dat binnen het half uur een groot deel van de verkochte kaarten op de zwarte markt terechtkomt met medewerking van Ticketmaster.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.