Klacht Ticketmaster: Ticketmaster verkwanselt mijn persoonlijke gegevens aan een ander bedrijf

Ton Verbaandert

Op 19 november heb ik tickets gekocht bij Ticketmaster. Tijdens de procedure kreeg ik het aanbod om een korting van €16.87 te krijgen op mijn volgende boeking bij Ticketmaster. Ik heb dat aangeklikt. Achteraf blijkt dat ik daardoor lid ben geworden van winkelenensparen.nl en dat die inmiddels zelfs € 15,- van mijn creditcard hebben geïncasseerd. Dat terwijl ik mijn tickets via Ideal heb betaald. Ik vind het heel kwalijk dat Ticketmaster het faciliteert dat je tijdens de ingewikkelde procedure van het bestellen van een ticket ongemerkt lid wordt van een derde partij. Daarnaast vind ik het heel kwalijk dat Ticketmaster zonder mijn nadrukkelijke toestemming mijn creditcardgegevens verstrekt aan die derde partij.

1. Ik wil weten waarom Ticketmaster over mijn creditcardgegevens beschikt, terwijl ik die bij mijn bestelling helemaal niet heb gebruikt.
2. Ik wil weten waarom Ticketmaster mijn creditcardgegevens zonder mijn toestemming aan een ander bedrijf verstrekt.
3. Ik wil dat Ticketmaster mijn creditcardgegevens uit haar administratie verwijdert

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?