Klacht Ticketmaster: Tickets retour naar ticketmaster onmogelijk, ontdanks koper protectie van 2weken

Klachtnummer
# 565315
Gebruiker
Pinkpopticketmasterelende
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik twee kaarten voor pinkpop gekocht. 1. Mijn corona tegoed was niet geldug voor dit evenement, enkel mojo. Ik koop mijn tickets bij ticketmaster, dus hoe ze dat intern regelen mij een zorg. Ticketmaster is mij geld verschuldigd, noet mojo.
2. Fout gemaakt met bestellen,verkeerde dag. Pijnlijk. Nieuwe geko ht en wil de verkeerde dag retouneren. Volgens mij heeft de consument 2 weken bedenktermijn retour.

Ik kan geen contact krijgen met ticketmaster. Gedurende heel de week zegt het automatisch bandje dat het momenteel te druk is en de verbinding verbroken wordt. Op mail is al een hele week niet gereageerd..

Hoe kan ik mijn recht halen?

De oplossing

Een goede afhandeling van mijn boven omschrevdn vraag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen