Klacht Ticketmaster: Verwarrende website, klantenservice onbereikbaar

Klachtnummer
# 556777
Gebruiker
E. Gijsman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor een evenement wilde ik een ticket boeken.
Op de website moest je
- eerst een locatie kiezen
- klikken op koop tickets
- opnieuw de locatie kiezen
- gaan zoeken naar tijdslots (default tijdslot uitverkocht).

Ergens hierin is naar de verkeerde locatie geschakeld.
Na aanschaf kwam ik hierachter, direct geprobeerd contact op te nemen.

Na invullen van het contactformulier krijg je een bericht dat er BINNEN 4 WEKEN contact met je wordt opgenomen. Dan is het evenement natuurlijk allang uitverkocht.
Dus ik heb ze maar gebeld... helaas zijn ze alleen bereikbaar tussen 12:00 en 16:00 op werkdagen.

Ik vind de moeite die ik moet doen om contact te krijgen buitensporig, zeker voor een bedrijf dat niets anders doet dan service verlenen.

De oplossing

Contact opnemen, en de tickets aanpassen naar de correcte locatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen