Klacht Ticketmaster: wachtrij voor standaard kaarten en niet voor veel duurdere VIP kaarten

Staak1

Bij het kopen van twee kaarten was de site onbereikbaar, echter wel bereikbaar voor veel duurdere VIP kaarten.
Ten einde raad maar twee VIP kaarten gekocht om er vervolgens achter te komen dat de normale kaarten één uur later wel te koop zijn en zelfs één week later ook meer dan voldoende kaarten. Verschillende keren bij Ticketmaster geklaagd telefonisch en schriftelijk, ook bij MOJO de organisator.
Gezien de ervaringen met populaire concerten van de laatste maanden die vaak binnen 5 minuten uitverkocht zijn, schep je hiermee een rookgordijn!
Er is op geen enkele manier inhoudelijk over deze klacht te communiceren met TM of MOJO, ze verschuilen zich continue achter het feit dat
1- kaarten niet omgeruild mogen worden
2- klanten de kaarten niet kunnen betalen en dat er daarom geen standaard kaarten verkrijgbaar zijn bij de start; onzin want anders zou er een week later geen kaart meer verkrijgbaar moeten zijn...

je verkoopt of alle kaarten vanaf de 1e minuut of geen enkele, dit is gewoon pure oplichting!1

ik wil gewone kaarten voor het normale standaard bedrag, ik voel mij zwaar misleid!

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?