Klacht Ticketmaster: winkelenensparen abonnement ongevraagd bij ticketmaster

Klachtnummer
# 117725
Gebruiker
Tomos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb november 2014 kaarten gekocht bij Ticketmaster voor Golden Earring.
Nu kom ik er achter dat ik een half jaar lang al een abonnement heb op een of andere winkel site genaamd Winkelenensparen.nl.
Ik kan mij niet herinneren hoe dit mogelijk is en vind het vreemd dat dit zo kan gebeuren.
Ik betaal al een half jaar elke maand € 12,- voor niets.
Ik vind dat een site zoals Ticketmaster zich niet in moet laten met zo'n winkel site.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat zulke sites duidelijker zijn in dit soort dingen zoals korting krijgen en dan gelijk een lidmaatschap aan je broek krijgen, geld terug zou natuurlijk het mooiste zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen