Klacht Ticketmaster: Woekerticket

Klachtnummer
# 353698
Gebruiker
Siemons
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ticketmaster.nl heeft na het verkopen formulieren voor een korting. Dat blijkt een trojaans paard waarmee klanten een abonnement op winkelenensparen.nl wordt aangesmeerd. Dit is door de consumentenbond al eens aangekaart, maar ticketmaster trekt zich daar niets van aan.

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2017/malafide-kortingsdiensten-gebruiken-goede-naam-webwinkels

De oplossing

Dat ticketmaster.nl gedupeerden compenseert voor geleden schade en haar klanten in het vervolg iets meer resprecteert en ze afschermt voor dit soort handelspraktijken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen