Klacht Ticketmaster: Zgn doorverkooptickets gekocht Ed Sheeran, dus nu NIET meer mogelijk om door te verkopen!

Klachtnummer
# 605795
Gebruiker
mr. R.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kan niet naar het concert van Ed Sheeran op 14 juli. Tickets al maanden geleden gekocht via de Ticketmaster website Originele prijzen betaald en servicekosten, wordt nu doodleuk per e-mail medegedeeld dat omdat het hier gaat om doorverkooptickets, ik ze niet meer mag doorverkopen?! Excuse me? Je koopt direct tickets op de website van Ticketmaster, kiest voor reguliere kaarten, moet allerlei stappen doorlopen om een app te installeren enz. En nergens, maar dan ook nergens staat vermeld dat ik zgn. doorverkoop tickets zou hebben gekocht, wat ook heel raar zou zijn, want voor doorverkochte tickets zou ik niet de volle prijs hebben willen betalen. Ze roepen per mail dat ze niks voor me kunnen doen maar daarmee maken ze zich er wel heel makkelijk vanaf. Kennelijk is het concert niet uitverkocht en blokkeert Ticketmaster via een omweg dat klanten hun eigen kaarten kunnen doorverkopen. Bij geen passende oplossing zal deze kwestie onder de aandacht worden gebracht van de Online Geschillenbeslechting van de EU. Waanzinnig bedrijf dat Ticketmaster!

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat Ticketmaster de tickets annuleert en het geld retour doet, dan wel erkent dat ze hier klanten om te tuin hebben proberen te leiden, en mij in de gelegenheid stelt de kaarten alsnog door te verkopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ticketmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketmaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen