Klacht Ticketpoint: Geen volledige teruggaaf ivm corona

hmuldervdv

Ivm de annulering van de kerstshows van OG3NE heb ik 2 waardebonvouchers ontvangen: 1x voor het diner en 1x voor de tickets (diner en tickets heb ik los van elkaar besteld). De ene voucher is toegekend voor het volledige door mij betaalde bedrag (incl. servicekosten en Ticketpointgarantie) en de andere voucher is exclusief het bedrag voor de Ticketpointgarantie. Omdat dit naar mijn idee niet klopte heb ik contact opgenomen via de online Klantenservice en toen werd aangegeven dat Ticketpointgarantie niet vergoed wordt bij annulering, eea conform de voorwaarden van de Ticketpointgarantie zoals deze op de website staan. Deze voorwaarden gelden echter als je als klant annuleert maar in dit geval is het de organisatie die annuleert vanwege corona. In dat geval kom je in aanmerking voor volledige vergoeding (Regeling Ticketgelden). Daar ik de vouchers al besteed heb en hier deze zelfde kosten opnieuw moest betalen, wil ik deze kosten graag in geld terug ontvangen, echter geeft Ticketpoint niet thuis. Na iedere melding richting Ticketpoint wordt de melding afgewezen en vervolgens gewoon afgesloten. Nu een 3e melding gedaan en helemaal geen reactie meer ontvangen.

Teruggaaf van de betaalde Ticketpointgarantie.

Ticketpoint is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Ticketpoint?