Opgelost door Ticketpoint: Service en orderkosten niet volledig terugbetaald na annulering door organisatie (niet Corona)

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 459234
Gebruiker
MAG Str-D.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 juni een nieuw event geboekt via ticketpoint. Meteen de volgende dag al (!) ontvingen wij bericht van annulering. We kregen niet het volledige bedrag terug.
Klacht ingediend : Wij hebben niet het volledige bedrag terug gekregen. Volgens het consumentenrecht hebben wij daar wel recht op. Betaald 209,75. Retourbetaling 203,08 Zeker nu het binnen 24 uur al werd geannuleerd dient u mogelijk gemaakte kosten te verhalen op de organisator en niet op nietsvermoedende klanten. Graag ingehouden bedrag ook terugstorten

Antwoord ticketpoint: Wij hebben in opdracht van de organisatie het verzoek gekregen om het ticketgeld te retourneren. Het ticketgeld is exclusief service-en orderkosten. Onze service is reeds verleend, waardoor de service-en orderkosten niet worden geretourneerd.
Wij hopen op je begrip en hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

De oplossing

De gemaakte kosten verhalen op de organisatie die heeft laten annuleren EN DAT VOOR ALLE KLANTEN DIE ZO GEDUPEERD WORDEN

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ticketpoint is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MAG Str-D.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ticketpoint heeft het zelf opgelost en het bedrag door de organisatie laten terugstorten
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ticketpoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen