Opgelost door Ticketpoint: Service en orderkosten niet volledig terugbetaald na annulering door organisatie (niet Corona)

content Opgelost
MAG Str-D.

Op 25 juni een nieuw event geboekt via ticketpoint. Meteen de volgende dag al (!) ontvingen wij bericht van annulering. We kregen niet het volledige bedrag terug.
Klacht ingediend : Wij hebben niet het volledige bedrag terug gekregen. Volgens het consumentenrecht hebben wij daar wel recht op. Betaald 209,75. Retourbetaling 203,08 Zeker nu het binnen 24 uur al werd geannuleerd dient u mogelijk gemaakte kosten te verhalen op de organisator en niet op nietsvermoedende klanten. Graag ingehouden bedrag ook terugstorten

Antwoord ticketpoint: Wij hebben in opdracht van de organisatie het verzoek gekregen om het ticketgeld te retourneren. Het ticketgeld is exclusief service-en orderkosten. Onze service is reeds verleend, waardoor de service-en orderkosten niet worden geretourneerd.
Wij hopen op je begrip en hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

De gemaakte kosten verhalen op de organisatie die heeft laten annuleren EN DAT VOOR ALLE KLANTEN DIE ZO GEDUPEERD WORDEN

Ticketpoint is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

MAG Str-D.
Ticketpoint heeft het zelf opgelost en het bedrag door de organisatie laten terugstorten

Ook een klacht indienen over Ticketpoint?