Klacht Tickets4U.nl: betaling niet gelukt, geannuleerd, toch bestelling plaatsgevonden en incassoprocedure

Anoniem

Bij bestelling van tickets is betalen via IDeal niet gelukt. Op annuleren geklikt. Hierbij ging ik ervan uit dat de bestelling niet heeft plaatsgevonden. Het blijkt nu dat er geen automatische annulering plaatsgevonden heeft. Dit moet je apart doen en staat in de kleine lettertjes. De herinneringsmails zijn als spam automatisch in ongewenste map weggezet, ik heb ze gemist. Helaas heeft Tickets4U geen andere pogingen gedaan, bijv telefonisch of per post, om te melden dat er een bestelling klaarstaat waarvoor geen betaling is ontvangen. Dan hadden de tickets nog in de vrije verkoop gekunt. Tot mijn verbazing nu herinnering ontvangen. Hiertegen bezwaar gemaakt en bewijzen gevraagd dat de tickets er nog zijn. Het concert is allang geweest. Maar ze willen dit bewijs niet mailen. Als ik de tickets als bewijs ontvangt dan ben ik bereid te betalen. Ondanks mijn bezwaarprocedure heeft Tickets4U evengoed het dossier overgedragen aan de gerechtsdeurwaarder. Dat is toch niet netjes ? Moet ik de incassokosten evengoed betalen ?

Ik wil de tickets per email ontvangen. Ik heb namelijk gekozen voor E-tickets. En ik wil graag dat ze het incassobureau afzeggen omdat ik nog steeds in een email-bezwaarprocedure zit.
Na ontvangst van E-tickets ben ik bereid te betalen.

Wij vinden dat Tickets4U.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Tickets4U.nl
    Beste Iwan, Ook al is een evenement al geweest, wij leveren altijd pas nadat u heeft betaald. Het incassobureau is op non-actief gesteld, totdat we hier met u uit zijn. We gaan er van uit dat het geld zo spoedig mogelijk op onze rekening staat. Bij voorbaat dank.
    Tickets4U.nl
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over Tickets4U.nl?