Klacht Tickets4U.nl: vordering van vermeende factuur van 3 jaar geleden + incassokosten

edu

Geachte heer, mevrouw,

Tickets4U eist de betaling van een vermeende factuur over een reservering van 3 jaar geleden + incasso kosten. Zij hebben diverse e-mails naar een adres verzonden die bestemd is voor reclame, Ook hebben zij diverse aanmaningen naar het verkeerde adres verzonden, zelf nadat zij aanmaningen retour hadden gekregen met "geadresseerde onbekend."

Vorig jaar naam een ander deurwaarderskantoor contact met me op en vroeg ik hun nader informatie want ik wist niet wat er over ging. In hun 2e brief vertelden zij mij om hun brief als niet verzonden te beschouwen.

Ik heb pas een paar maanden geleden nader informatie over deze vermeende vordering vernomen en het komt me niet bekend voor dat ik ooit een reservering bij hun heb geplaatst.

Ik vind dat zij onzorgvuldig ter werk zijn gegaan met contact te leggen en aanmanen en vind het niet terecht dat zij na 3 jaar de betaling van een reservering eisen.

Mvg
E. Groenewoud

Ik zou de betaling van de hoofdsom terug willen ontvangen en eventueel ook de incassokosten als ik die alsnog moet betalen.

Wij vinden dat Tickets4U.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tickets4U.nl?