Opgelost door Ticketswap.nl: Geen geld terug van een concert dat door corona niet doorging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 524103
Gebruiker
Julika
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb twee tickets gekocht voor een concert dat niet doorging vanwege corona. Deze twee tickets zijn op mijn naam gesteld, dus moet ik volgens de website van Ticketswap geld van hen terug kunnen krijgen. Na verschillende keren vergeefs contact te hebben gezocht, probeer ik het nu op deze manier. Ik verlies het vertrouwen in Ticketswap op deze manier.

De oplossing

Graag geld terug voor twee tickets voor een door corona afgelast concert.

1 reactie

  1. Auteur
    Julika
    Datum
    Tot nog toe geen reactie helaas. Ik blijf hopen op een goed bericht van TicketSwap, zodat mijn klacht wordt opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Julika
Datum
Uiteindelijke oplossing
Door de informatie van TicketSwap, hoorde ik (eindelijk, dat wel!) dat ik terecht kon bij de organisator van het concert en dus niet bij hen. Inmiddels heb ik mijn geld terug. En dat wilde ik graag.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ticketswap.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen