Klacht Ticketswap.nl: Geen product geleverd en geen geld retour

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 495334
Gebruiker
Leonie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen terugbetaling ontvangen na het annuleren van een feest

De oplossing

Geld retour na aflasting van het feestje

Bijlagen

3 reacties

  1. Auteur
    Ticketswap.nl
    Datum
    Hi Leonie,

    Wij begrijpen dat begrip en geduld al ruimschoots aangetoond is. Helaas wachten wij ook nog steeds op bericht van de organisatie. Wellicht dat je kunt proberen met hen contact op te nemen?

    Onze excuses dat het zo ontzetend lang duurt, wij hadden dit uiteraard ook anders willen zien en dit is zeker niet de gewenste service die wij willen verlenen! Wij kunnen echter zelf geen beslissingen maken of zelf handelen aangezien wij afhankelijk zijn van de organisatie.

    Met vriendelijke groet,
    TicketSwap
  2. Auteur
    Leonie
    Datum
    Ik heb al contact opgenomen, de beachclub heeft iedereen terug betaald, behalve Ticketswap blijft in gebreken. Ik vind het geen service dat ik achter mijn eigen geld aan moet. Ik krijgt van Ticketswap steeds het zelfde antwoord, dat ik begrip en geduld moet tonen, geen service. Wij willen ons geld terug.
  3. Auteur
    Leonie
    Datum
    Beste lezer,

    Is er al meer duidelijkheid over de terugbetaling? Of kunnen wij naar ons geld fluiten?
    Mvg
    Leonie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leonie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ticketswap geeft geen oplossing geboden. Geen geld teruggekregen, niets meer laten horen nadat ik een brief hebt gestuurd om mij geld terug te vragen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ticketswap.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen