Klacht Ticketswap.nl: Geen product geleverd en geen geld retour

Leonie

Geen terugbetaling ontvangen na het annuleren van een feest

Geld retour na aflasting van het feestje

Bijlagen

Ticketswap.nl
    Hi Leonie,

Wij begrijpen dat begrip en geduld al ruimschoots aangetoond is. Helaas wachten wij ook nog steeds op bericht van de organisatie. Wellicht dat je kunt proberen met hen contact op te nemen?

Onze excuses dat het zo ontzetend lang duurt, wij hadden dit uiteraard ook anders willen zien en dit is zeker niet de gewenste service die wij willen verlenen! Wij kunnen echter zelf geen beslissingen maken of zelf handelen aangezien wij afhankelijk zijn van de organisatie.

TicketSwap
    Leonie
    Ik heb al contact opgenomen, de beachclub heeft iedereen terug betaald, behalve Ticketswap blijft in gebreken. Ik vind het geen service dat ik achter mijn eigen geld aan moet. Ik krijgt van Ticketswap steeds het zelfde antwoord, dat ik begrip en geduld moet tonen, geen service. Wij willen ons geld terug.
    Beste lezer,

Is er al meer duidelijkheid over de terugbetaling? Of kunnen wij naar ons geld fluiten?
    Mvg

Leonie
Ticketswap geeft geen oplossing geboden. Geen geld teruggekregen, niets meer laten horen nadat ik een brief hebt gestuurd om mij geld terug te vragen.

Ook een klacht indienen over Ticketswap.nl?