Klacht Ticketswap.nl: Krijg mijn geld niet terug
Details
De klacht
Ik heb kaarten gekocht middels TicketSwap, ik moet het nu zelf terug zien te krijgen via de partij die de kaarten oorspronkelijk heeft gekocht. Deze persoon reageert tot nu toe natuuuuurlijk niet. Ik wil mijn geld terug, volgens mij is dit het risico van TicketSwap en dienen zij mij terug te betalen. Tevens zeggen zij dat zij geen servicekosten terug gaan betalen, dit zijn zij echter verplicht!!! Ik heb geen gegevens van de verkoper, die heeft ticketswap en ik moet maar vertrouwen op het goede gedrag van de verkoper die niet reageert? Ik wil mijn betaalde geld terug. Ik heb €134,11 betaald en dat wil ik terug, dat is het risico van het hebben van een bedrijf die geld heeft verdiend aan het verkopen van tickets, hier krijgen zij namelijk voor betaald...De oplossing
Ik wil mijn geld terug en wel het hele bedrag inclusief servicekosten! Zij mogen de servicekosten niet inhouden, dat is juridisch niet toegestaan. Ik heb €134,11 betaald en dat wil ik teruggestort hebben! Ik wil er niet zelf achteraan hoeven te gaan, via een persoon waar ik de gegevens niet van heb, behalve de bijnaam “Fries”.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.