Opgelost door Ticketswap.nl: Na tien weken wil Ticketswap transactie annuleren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 416705
Gebruiker
Ticketswapslachtoffer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongeveer 10 weken geleden heb ik twee tickets verkocht en nu eist Ticketswap het geld terug, omdat de tickets op naam staan. Volgens hun website is dat echter geen probleem (had ik ook gecheckt voor ik ze te koop zette) Dat kunnen ze toch niet maken na al die tijd. Ik heb die tickets al niet eens meer.

De oplossing

Stoppen met me lastig vallen met mails waarin gedreigd wordt met "ernstige consequenties"

1 reactie

  1. Auteur
    Ticketswap.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Edwin,

    Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad. Ik geloof dat alles nu echter opgelost is, dus is goed nieuws! Mocht je nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op door een mail te sturen naar info@ticketswap.com.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Het TicketSwap Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ticketswapslachtoffer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ticketswap heeft het betalingsverzoek ingetrokken en gezegd de zaak zelf op te lossen. Ik ben hier erg tevreden mee.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ticketswap.nl?